Intrebari frecvente - Debitori

Intrebari frecvente - Debitori
  • 01. Sunteți o companie legitimă și cum pot fi sigur că datoriile mele au fost transferate către dvs.?
    AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.R.L. este  persoana juridica romana,  cu sediul in Mun.  Bucureşti, inregistratã la Registrul Comertului din Bucuresti sub nr.  J40/12140/2018, CUI: 39789695, EUID:  ROONRC.J40/12140/2018. În calitate de operator de date cu caracter personal, compania respectă reglementările din Regulamentul general privind protecția datelor cu caracter personal 679/2016 („GDPR”) și Legea privind protecția datelor cu caracter personal și este supusă reglementării de către Comisia pentru protecția datelor cu caracter personal, care garantează confortul și securitatea partenerilor și clienților noștri atunci când aceștia ne încredințează prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți verifica legitimitatea companiei contactând creditorul dvs., care va certifica faptul că a semnat un contract cu noi.

  • 02. De ce am fost contactat de Agency for Control of Outstanding Debts?
    Pot exista mai multe motive pentru care vă contactăm: - Un contract între noi și creditorul dvs. pentru recuperarea restanțelor; - Un contract între noi și o companie care a achiziționat creanțele dvs. de la creditorul dvs.; - Am achiziționat creanțele dvs. pe baza unui contract semnat cu creditorul dumneavoastră.

  • 03. Am primit o invitație de rambursare voluntară a unei obligații financiare de la Agenția pentru controlul datoriilor restante - este legal?
    Agenția pentru Controlul Debitelor este autorizată să vă trimită o invitație la plata, care conține informații despre obligația ce decurge din contractul semnat de dvs. și de creditor. În cazul unei neînțelegeri, dacă datoria dvs. a fost deja plătită sau persoana notificata nu mai locuiește la adresa specificată în invitație, vă rugăm să ne contactați la +4 031.433.7330.

  • 04. Am fost contactat de un reprezentant al Agentiei pentru Controlul Debitelor – este legal?
    Prin semnarea unui contract cu o companie, sunteți de acord că puteți fi contactat de companie sau de reprezentantul acesteia în caz de întârziere la plata. Noi acționăm ca reprezentant al creditorului dvs. Conversațiile purtate de specialistii nostri sunt întotdeauna în spiritul Codului de Conduita și singurul lor scop este de a intelege motivul neplății obligațiilor și să vă ajute să vă redresati situatia financiara.

  • 05. Ce ar trebui să fac când primesc o notificare de rambursare voluntară a unei restante, trimisă de Agenția pentru Controlul Debitelor?
    Cel mai bun răspuns ar fi să ne contactați la +4 031 433 73 30 sau să ne trimiteți un e-mail la office@debtagency.ro. Vă vom informa despre obligația dvs. și vă vom oferi opțiuni pentru rambursarea acesteia. Dacă nu ne contactați, nu veți putea folosi aceste oportunități și obligația dvs. va fi transferata în Dep. Juridic, unde costurile cresc exponential.

  • 06. Ce se întâmplă dacă se iau măsuri legale împotriva mea?
    Înainte de oricare acțiune în justiție împotriva dvs., veți fi deja înregistrat în Registrul Biroului de Credite, precum si in Baza de Risc. Acest lucru înseamnă că nu veți putea utiliza niciun credit în viitor sau nu puteți cumpăra bunuri cu plată in rate etc. până când nu vă veți achita restantele. Când creditorul dvs. inițiază acțiuni în justiție, înseamnă că au dovezi convingătoare ale cererii lor și, în majoritatea cazurilor, vor câștiga cazul. Acest lucru va duce la o majorare a datoriei dumneavoastră. După obtinerea titlului executoriu, acesta va fi înaintat unui executor judecătoresc care va intreprinde masuri precum: poprire pe salariu, blocarea conturilor bancare, proprietatea și, în cazuri extreme, să recurgă la vânzarea bunurilor la o licitație publică. Scopul nostru este să evitați aceste consecințe juridice și să vă soluționați obligațiile de plata în mod voluntar.

  • 07. Unde si cum ar trebui sa platesc?
    ACOD va pune la dispozitie o serie de metode de plata, astfel incat sa o puteti alege cea mai convenabila pentru dumneavoastra:

    BCRs, PayPoint, Raiffeisen Bank, Posta

    Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne contactati la +4 031.433.7330, iar specialistii nostri va vor asista in procesul de plata.